Eilen oli syömisen kannalta tosi huono päivä. Ensin, aamulla en pystynyt syömään lainkaan. Sitten aloitin syödä, enkä pystynyt lopettamaan :'( Ahmin niin paljon eilen että ei voi olla totta. Ja oksensin tietenkin. Olen niin väsynyt oksentamiseen, kun siitä tulee niin ikäviä sivuvaikutuksia. Sydän hakkaa, hengitys on epätasainen, heikottaa, kurkkuun sattuu... Oonko heikko kun vailtan tuollaisista... Tiedän että pitäis terveyden kannalta lopettaa oksentelun, mutta mitä muuta teen kun on tullut ahmittu? Antaa olla vaan...? Se kai olis se "tervellinen" vaihtoehto, mutta... Pitäis jotenkin saada lopetettu se ahmiminen niin loppuis myös oksentelu. En meinaa oksenna jos syön "tavallisesti", en oksenna kaiken mitä syön. Oksennan ainoastaan silloin kun on tullut ahmittu.

Hävettää niin paljon eilinen, ilta varsinkin. Oli niin täys olo ahminnan jälkeen, ja silti söin vain lisää :'( Olen niin ällöttävän säälittävä ihminen! Kunpa mulla olis jonkun verran edes itsehallintaa kun tulee syömiseen!!

Kävin vaa'alla tänään vaikka en olis saanut. Näytti taas lisää, 69,5 kiloa :'( Osasyy siihen on kyl se että mulla on menkat, silloin painan aina enemmän, mutta se ei oo ainut syy. Tänään pakko syödä vähemmän, pakko laihtua!! Mutta viel löytyy laatikosta vähän karkkia joka jäi eilisen ahminnan jälkeen (joo, jollain ihmeen tavalla onnistuin jättämään vähän).

Käyn toimintaterapiassa joka kolmas viikko. Kun kävin tiistaina, sain puhuttua siitä miten ruoka ahdistaa, ja miten en tiedä miten syödä oikein. Päätettiin että kun mulla on seuraava aika, niin käydään yhdessä läpi mitä mun pitäis syödä, ja ehkä laaditaan yhdessä jonkunlainen ohjelma mitä mun pitäis seurata. Kävinhän mä siel ravitsemusterapeutilla, mutta kun en pysty seuraamaaan sen ohjelmaa, se on liian monimutkainen ja ahdistava... Jos toimintaterapeutin kanssa laadittaisimme selkeämpi ohjelma missä ei tarte laskea niin paljon. Toivottavasti.

Olen miettinyt että pitäis alkaa laskea kaloreita, mutta kun en siihen pysty. Tai pystyisin, mutta en jaksa. Olen liian laiska... Tiedän kyllä suurenpiirtein missä on paljon ja missä on vähän kaloreita, mutta en jaksa laskea että näin monta grammaa nyt syön ja se tekee tarkkaan näin ja näin monta kaloreita. Se on liian rasittavaa mulle. Mä vaan jakaan ruoan hyviin ja huonoihin ruokiin.

Tänään oon juonut kahvia maidon kanssa ja juonut lasin limua. Kello on 11. Toivottavasti onnistun olla ahmimatta tänään. En halua oksentaa.