Torstaiillasta lähtien olen yrittänyt ottaa itseni niskasta kiinni ja syödä oikein eikä oksentaa. On mennyt suht hyvin, vaikka välillä oksettaa ihan hirmuisesti. Mutta oksentamisen sijan on kokeillut liikuntaa. Ke ja to kävin treeneis, eilen kävalin Kalliosta helsinkiin keskustaan ja sitten takasin. Ei ehkä maailman pisin kävely, mutta mulle se oli paljon kun en ollut kävely lähes mitään moneen viikkoon. Kun kotona olin jalat särki kävelystä.

Tänään on lauantai. Ostin eilen luontaistuotekaupasta kuitumössöä, se on täytttävää ja tervellistä. Sitä söin aamupalaksi, sekä yhden riisikakun juustolla ja yhden samper hedelmäsoseen (mango). Ny on ihan ähky täys olo. Viel on puol muki kahvia ja decin verran tuoremehua juomatta. En oo viel suunitellut mitä söisin tänään, ja vähän pelottaa syödä kotona kun tiedän että silloin helposti vessaan meen jälkeenpäin... Eilen söin ylioppilasravintolassa, silloin ei pääse heti tekemään asialle mitään ja ruoka pysyy minussa. Tänään ne ovat kiinni, huomenna myös. Ehkä riisiä söisin vähäsen...

Toinen asia mitä ostin luontaistuotekaupasta oli nestepoistopillereitä. Ehkä ne tekis jotain näille pusseille mun silmien alla. Univelasta ne ei voi johtua, koska nukun yli 10 tuntia/yö.

Liikunta tänään? En tiedä. En tiedä minne menisin. Ehkä pitäis käydä kansallismuseossa käymässä, sitä olen jo kauan miettinyt. Kävelisi sinne, kävelisi siellä ja kävelisi takaisin. Tulis taas käveltyä. Ehkä.