Söin ensimmäisen kerran yli kymmeneen vuoteen tonnikalaa eilen! Olin ystävän luona askartelemassa, ja hän kysyi jos haluan tonnikalatrtillan. Maistui jännältä, mutta ei pahalta.

Nyt oon siis syönyt sekä kanaa (kolme kertaa!!) että kalaa. En oo enää kovin hyvä kasvissyöjä... Mutta olen luennut niin paljon siitä miten parempi saa kaikki tarvitsevat aineet jos syö lihaa, niin oon vakavasti suunnitellut kasvissyönin lopettaminen. Voi melkein sanoa että olen jo tehnyt sen päätöksen. Mutta hitaasti se menee, en halua yht'äkkiä vaan syödä kaikenlaista lihaa, vaan syön varovasti, noin kerran viikossa jotain lihatuotetta. Sitäpaitsi kasvisruat maistuvat paremmalta kun liharuat...

Mutta varsinkin kalaa olis tervellistä syödä, sieltä saisi niitä öljyjä (omegat tai mitä nyt lienee) mitä tarvitsee. Mä kun oon niin huno syödä niitä tabuja.