Tuli sitten eilen juotua sitä alkoholia, vaikka piti olla kuukauden ilman. että V*TUTTAA!!!!

En mä todellakaan paljon juonut, ehkä neljäsosa pullosta, mutta siitä nyt ei ole kyse. Kyse on siitä että olen surkea sanomaan EI. Mun ei pitänyt juoda laisinkaan, pitää tiukkaa linjaa, ja nyt olen pettynyt itseeni. Yritän sanoa itselleni että vähänhän mä vain join, sitä tuskin lasketaan, mutta kun sitä lasketaan silti! En pitänyt lupauksestani kiinni olla juomatta. Lupasin sen itselleni, mutta petin itseeni. Että nyt on sellainen fiilis että musta ei ole mihinkään. Olen lupauksien pettäjä, en edes pysty pitämään lupauksia itselleni :(

Muuten on mennyt hyvin. Olen käynyt salilla nk suunniteltu. Eilen oli vapapäivä, tänäänkin - tänään oli tarkoitus mennä salille, mutta ystävä tarvitsee muuttoapua, niin meen sen sijan häntä auttamaan. Saanhan mä siitäkin hyötyliikuntaa. Varmasti tulee siinäkin hiki ja kaloreita kuluu. Muuttohan on tunnetusti rankka homma.

Olen syönyt suht hyvin. Parempi kyllä vois mennäkin. Sipsejä syön aivan liikaa. Ja jäätelöä löytyy pakastimeesta.. Mutta mutta. En ole ahminnut. Olen syönyt pieniä määriä. Onhan sekin aina jotain.

Puoli viikko jäljellä seuraavaan punnitukseen. Salille huomenna, ja viikonloppuna. Syömiset merkkaan kaikki vihkoon, ja toivon mukaan saisin ylimääräiset pois. Ensi maanantai tehostan treenit, ja tarkkailen viel tarkemmin mitä syön.

JA EI LISÄÄ ALKOHOLIA!!!!! tästä lähien tulee tiukka EI sille, vaikka kuinka mua katsotaan surullisesti.