Uskalluiduin vaa'alle tänä aamua, ja sain shokin! 73,9!!!! voi kauhistus! pakko alkaa seurata mitä syö, ja liikkua enemmän. PAKKO!

Eilen kävin salilla. En kyl käy tuossa salilla sen jälkeen kun mun ilmainen kausi loppuu. Mul on mua lähempi sali, joka on halvempi ja sielä on paremmat laitteet. Mutta köyhänä pitää ottaa vastaan ne mahdollisuudet mitä saa, ja kun kerran saan tuolla käydä ilmatteeksi 4 vkoa, niin... Tosiaan, en saa käydä milloin tahansa, saan käydä sielä ma-to klo 16-20. Mikä on sikäli huonoa, että mulla on luento ma ja to klo 16.30-19, mikä jättää ti ja ke treeniä varten. noh, saan sitt vaan luvan alkaa käydä lenkillä useammin.

Kävin kaupassakin eilen, ja onnistuin olla ostamatta mitään herkkuja! Ostin vain ruokaa, ja sellasta mitään tartin. Ei mitään jäätelöä!! Eikä pop cornia. Molemmat sellasta mitä oon syönyt viimeaikoina lähes päivittäin. Enkä ostanut limuakaan. Noi kolme on ollut mun pahimmat paheet viime aikoina. Nyt ei oo mikään niistä kotona. Niin pitää yrittää jatkaakin.

Suklaata on kotona, mutta se on ok. Ravitsemusterapeutin mukaan, pitää sallia itselleen jotain vähän hyvää joka päivä. Ja mä en syö paljon suklaata, vaikka mulla on sitä kotona. Syön muutaman palan päivässä. Jos edes sitä. En ahmi sitä.

Eilinen meni ruoan kannalta ihan hyvin. Söin tricolore-pastaa, broileripyörykeitä ja wokkivihanneksia. Tänään ruokalistalla on perunamuusia, kananugetteja, wokkivihanneksia, ja kevyt minisalaatti (=kurkkua, tomaattia ja raejuustoa). Päivälliseksi eilen söin kaksi leipää ja lohikeittoa. Täksi päiväksi ei ole päivällistä suunniteltu, syön kai  vaan leipää.

Aamupalaa pitäis syödä, mutta mulla ei vaan ole nälkä. Join kahvia, appelsiinituoremehua, ja B-vitamiiniporetabletin.

Viikon päästä käyn vaa'alla taas. Siihen mennessä on pakko saada alas painon!