En ole kirjottanut piiitkään aikaan. Mutta nyt ajattelin sanoa pari sanaa. olen syönyt AIVAN liikaa viime aikoina, mutta anteeksi saan, koska on ollut joulu. Kävin tänään ensimmäinen kerta kuukauteen vaalla, olin lihonnut kaksi kiloa, mutta olin pelkänyt että olisin lihonnut viel enemmän, niin se oli sillai hyvä yllätys. Ettei niitä kiloja ollut tullut enemmän siis.

Salissa en ole käynyt, kun ei ole ollut rahaa täyttää salikorttia. Toivon mukaan rahat riittäis siihen tammikuussa. Kunhan oon saanut joulusuklaat syöty, tulee ainakin kuukauden makeislakko, ja se olis hyvää yhdistää sen treeneiden kanssa.

Viime vuoden uuden vuoden lupaus, laihduttaminen, ei siis ole pitänyt. Eihän se ikinä. Noh, uusi vuosi, uusi yritys. Tavoitteena edelleen se 58 kg, nykyinen paino 72 kg. eli 14 kg pois. Mutta aloitan pienellä, eli ensimmäinen osatavoite on saada painon takasin alle 70 kilon.

Hyvä juttu on että en ajattele yhtä paljon painoani kun ennen. Olen enemmän sinut itseni kanssa. En tuijota niitä kiloja, enkä koko ajan ajattele miten läski olen. Olen vaan, syön ruokaa ja yritän liikkua. Välillä tulee niitä negatiivisia ajatuksia, mutta ei yhtä paljon kun ennen. En vois kuvitellakaan että oksentaisin mitä syön, en tahallaan ainakaan. Haluan edelleen pudottaa painoa, joo, mutta tervelliseen tapaan, ja enemmän kun se että haluan kilot pois, niin haluan saada parempi kunto, koska jos kroppa on terve, on mielelläkin parempi olla. Joku sanonta siitä on olemassa, mutta en muista miten se meni.

Mutta siis, lopetan tän vuoden hyvin mielin, ja palataan ensi vuonna.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!