Olen ahminnut ihan järjettömästi. Eilen söin kokonaisen paketin jätskiä ja kolme pullaa!!! Silti äiti sanoi kun nähtiin että oon laihtunut. En tiedä missä sen silmät ovat, koska en todellakaan ole. Päinvastoin, lihonnut oon. Olen L Ä S K I.
Vielä löytyy pakastimesta kolme pullaa, niitä varmasti syön tänään :/ Mutta sitten ovat herkut loppu, ja oon päättänyt että ensi viikosta aloitan uudelleen. Ahminnat loppuu. Muuten oon kohta niin iso etten mahdu ovesta enää sisään o.O. Noh ei sentään, mutta lähelle kyl menee jos samaa tahtia kun nyt jatkan.
Tänään autan kaveria muuttamaan. Tulee sentään vähän hyötyliikuntaa siinä, onneks.
sunnuntai, 29. kesäkuu 2008
Kommentit