Mulla ei ole ikinä todettu syömishäiriö. On vaan todettu että mulla on ongelmia syömisen kanssa, mutta niitä ei voi yhdistää bulimiaan eikä BED:iin kun vaihdan syömistapoja liian usein. Oksennan yks kuukausi, paastoan toinen kuukausi ja ahmin kolmas, tai jotain sen tapasta. Niin kun esityksessä lukee "syömishäiriöllä kamppaileva" niin se tarkoittaa oikeesti "syömisongelmalla kamppaileva".

Otin huvin vuoksi nettitestin (http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?task=showGallup&gallupID=10) ja tulos oli:

Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon

Syömistottumuksesi
Syömistapaasi liittyy ahmimista ja vakavaa epäsäännöllisyyttä. Tälläiseen syömistapaan saattaa liittyä bulimian riski. Suosittelemme että keskustelet syömiseen liittyvistä asioista ravitsemusterapeutin tai muun terveydenhuoltoalan ihmisen kanssa.

Oireiden vakavuus
Syömistapasi viittaa vahvasti syömishäiriöön.

Mutta sehän oli vaan nettitesti. Kukaan muu, oikee ihminen, ei oo ikinä maininnut että mulla olis syömishäiriö, onneks. Syömisongelmallinen vaan oon.

Mutta siis, koko tän jälkeen, mun pointti oli vaan kertoa että lääkäri kirjotti mulle tänään lähetteen ravitsemusterapeutille kun syön niin huonosti. Toivottavsati siitä käynnistä tulee antoisaa ja että todella opin jotain uutta!