Olen ahminnut taas :x ja paino on sitt mennytkin takasin ylöspäin. En tiedä miten selviän joulun yli, kun on kaikki herkut koko ajan tarjolla. Täytyy yrittää syödä harkitetulla tavalla. Aamut ja päivät sujuu usein hyvin, se on illalla milloin mulle iskee kauhee ahmiminen. Eilenkin jostain ihme syystä (ei ollut edes nälkä!!) niin laitoin ranskalaisia perunoita, missä on vaikka kuinka paljon kaloreita *häpeää*

Jumpankin puolesta hävettää. Tiistaina olin reissulla, niin se on ok, mutta torstaina olin takasin Helsingissä ja silti en saanut mentyä sinne paceen. Olen niin pettynyt itseeni!! Vielä pahemmaks tekee sen että lähden taas reissuun nyt seuraava tiistai ja oon poissa viikon. No, tämä kerta lähden Turkuun, niin sielläkin on Motivus. Yritän, todella yritän, että siellä saisin jumppaan lähdettyä. Huomennakin yritän että lähtisin, tai miksei tänään.. On _pakko_ ryhdistäytyä!!