Onnistuin laihduttamaan joulunkin yli! Olin aivan varma että olisin lihonnut, niin paljon söin. Mutta kun tulin kotiin ja tänä aamua kävin aamulla, niin se näytti vähemmän kun ennen joulua :o

Tarkoitus olis painaa alle 70 kiloa Tammikuun lopun mennessä, tässä tahdissa ehkä onnistunkin! Lopullinen päämäärä olis se 58 kiloa. Silloin mun BMI olis noin 21-22 en muista tarkkaan. Mutta jo kun tuun 65:een niin lasken itseni normaalipainoiseksi, ja 62een olisin melko tyytyväinen.

Bulimialuennot, minne ravitsemusterapeutti mua ilmoitta mukaan, alkaa tänä kuukautena. Kolme kertaa pitää siellä käydä. En tajuu miks mä sopisin sinne. Tai joo, kylhän mä oksennan, mutta en niin paljon että mä sitä bulimiaks kutsuisin. No, meen sinne, ehkä opin jotain uutta. Sen jälkeen uudelleen ravitsemusterapeutille.