Sain käytyä jumpassa kaksi kertaa edellisenä viikkona, kiitos Ystävälle joka jaksoi mua sinne jatkuvasti pyytää kunnes lopulta menin mukaan. hyvältä tuntui, mutta että mulla on huono kunto! tiistaina kun siellä olin, niin huimas niin pahasti että koko sali keinui ja luulin pyörtyväni. mutta torstaina meni paremmin, jaksoin paljon enemmän eikä huimannut ollenkaan! nyt lähden turkuun viikoksi, niin ei tuu treenattu :/ mutta sitt yritän taas kun sieltä tulen takasin. nyt kun ajattelen asiaa, niin voisinhan mä mennä turussakin, onhan sielläkin motivus. pitää vaan ottaa jumppavaatteet mukaan. taidan tehdä niin.

vähän tervellisempi olen syönyt, mutta kyl sitä on tullut ahmittukin. eilen söin ihan hyvin iltaan asti. silloin oli pakko pilata kaiken ahmimalla karjalanpiirakoita :/ ei edes ollut nälkä, oli vaan niin pakottava tunne syödä. en tiedä miksi. suklaalevynkin oon syönyt, mutta sain sen riittämään kolme päivää, en ahminnut koko levyä kerralla.

saa nähdä miten menee ruan kanssa kun oon turussa. yleensä siellä syön tosi epätervellisesti...