Kävin eilen ravitsemusterapiassa. Sain lisää paperia sopivista ruokamääristä, ja lupasin yrittää seurata sitä ainakin kaksi viikkoa. Mulla on esim Start-ruokavalion paperit missä on esimerkkiruokia. Se kuullostaa vaan niin paljon, en voi uskoa että syömällä kaiken tuon niin laihdun.. Toisaltaan, hän sanoi että mä en sais ajatella laihduttamista :/ Vaikka mä oon ylipainoinen, niin mun pitäis unohtaa kaikki laihduntakuurit, ja oppia syömään tuon listan mukaan. Mikä on outoa, koska mä oon ollut laihiksella kokoajan sen jälkeen kun yläastetta aloitin... En muista milloin en olis ajatellut painoani. Mutta siis, nyt yritän kahden viikon aikana syödä niin kun papereissa sanoo.

Onnistuakseen tässä päätin että en voi käydä vaa'alla joka päivä. Käyn tästä eteenpäin korkeintain kaksi kertaa viikossa, mieluiten yksi. Mikä tulee myös se olla vaikeeta, olen niin tottunut punnitsemaan itseni, ja se tuntuu hallinan menettämisestä etten joka päivä tiedä mitä painan. Mutta siis, tänään kävin vaa'alla, niin aikaisimmillaan keskiviikkona uudestaan, mieluiten pitäis odottaa seuraavaa lauantaita.

Aamupala tänään oli kaksi leipää, yhdessä kotijuustoa ja toisessa tartexia ja juustoa. Lisäksi tuoremehua ja kahvia. Ohjelman mukaan pitäis vielä syödä viilin, mutta mulla on niin älyttömän täys olo, en vaan pysty!
Vihanneksia olis ollut kivaa olla, mutta ei oo :( Meen tänään kauppaan suurostoksille, ostamaan just esim vihanneksia ja sitt muitakin ruokia niin että pystyn seuraamaan tätä ohjelmaa. Toivottavasti siitä ei tuu liian kalliks, mutta toisaltaan mulla tulee olemaan ruokaa niin että riittää pidemmän ajan.