Eilinen meni paremmin, söin 4, 2, 7, 1 ja 3 annoksia. Taas siis isoin ongelma on se maitotuoteryhmä, siitä syön aivan liikaa. Lisäks söin taas puoli litra tofuline jäätelöä, mikä ei tullut taulukkoon, vaan ekstrapalstaan... Tämä kerta se jäätelö oli sentään vähärasvasta mansikkajäätelöä.

Olin laihtunut 100 grammaa, niin oikeiseen suuntaan ainakin meni tämä kerta, vaikka hitaasti. Pitäis pysyä poissa vaa'asta, tiedän sen, mutta on niin helppoa automaattisesti aloittaa aamun käymällä vaa'alla. Tiistain paino on silti se tärkein, silloin aina merkkaan sitä muistiin, ja se on se mitä mä ajattelen että mun paino on.

Liikun tosi vähän, mikä harmittaa. Haluaisin mennä motivukseen taas, mutta kun ei ole rahaa :( Se on niin pirun kallista... Onhan olemassa ilmaistakin liikuntaa, kuten kävely ja pyöräily, mutta en jaksa... Pitäis ottaa tavaks että joka päivä kevelis edes puolen tunnin lenkki, mutta niin helposti koko päivä käy ja mä oon vaan istunut kotona tietskan edessä, tai vastaavaa.

Olen laiska läskiperse :(