Ylöspäin on taas mennyt, mutta ei niin paljon kun mitä pelkäsin. Teen graduani, ja stressi siitä saa mun syömiset menemään ihan sekaisin. En jaksa valmistaa kunnon ruokaa, vaan syön jotain vaan, usein karkkia tai muuta helposti naposteltavaa.

Tämän on nyt muuttuvan!

Kävin eilen kaupassa ja ostin ruisleipää ja kevytjuustoa, niin että alkaisin aamut taas kunnon aamupalalla. Niin riski että sorrun ahmimaan olis pienempi. Pitää vaan yrittää ottaa tauon gradusta sen verran että teen itselleni kunnon ruokaakin. Parempi suunnitteluakin tarttisin. Usein en pysty tekemään kunnon ruokaa, koska en ole jaksanut suunnitella syömiseni, ja sitten ei löydy mitään aineksia kotona.

Tänään aamu meni hyvin, söin kunnolla, mutta saa nyt nähdä miten lounas menee. En ole taas suunnitellut mitään, niin toivottavasti jotain löytyy mitä saisin suht nopeasti tehty. Tuollainen Kreikkalainen Gratiini mitä löytyy pakastealtaasta, mulla pitäis olla pakastimessa. Jos sitä vaikka tänään laittais, silloin olis ruokaa pariks päiväks. Tai sitt jos keittäis riisiä ja paistais vegenugetteja. Onhan mulla niitä vaihtoehtoja, jos vaan jaksan tehdä joku niistä. Eilen olin laiska ja ostin kaupasta valmis salatin...

Liikkuminenkin on ollut vähäistä tämän gradun takia. Ja rahan takia, ei oo rahaa täyttää motivuskorttia. Mutta vaikka oliskin, niin tuntuu vähän siltä ettei silti tulis käytyä - olen niin uupunut koko ajan että tuskin jaksan ajatellakaan liikuntaa..