Olen mennyt alamäkeä viime aikoina. Olen syönyt liikaa ja liikkunut liian vähän. Mutta siihen tulee muutos! Eilen kävin lenkillä, ja tänään olen menossa kuntosalille.

 

En ole uskallutkaan käydä vaa'alla, viimeks kun kävin painoin 72 (!) kiloa. Ja se luku on varmasti mennyt yhä suuremmaksi. Pakko alkaa rajottaa syömistä ja liikkua enemmän. Pakko alkaa taas kirjottaa tätä blogia ja tarkkailla vähän mitä syön.

 

Olen syönyt ihan tervellisesti, kun tulee ruokaan, puoli lautanen kasviksia, neljäsosa riisiä tmv, ja sitten neljäsosa jotain muuta, esim broileripyörykeitä. Ongelma on se että olen lähes joka päivä syönyt jätskiä jälkkäriksi, ja sitt oon syönyt tosi paljon pop cornia iltasin. Suklaatakin on koko ajan kotona...

 

Mutta nyt, tänään, aloitan siis käydä salilla taas. Ei ole ollut rahaa, mutta sain tarjouksen, missä saan käydä kuukauden ilmatteeksi salilla, sitten vasta pitää päättää haluaako jatkaa vai ei. Eli otin tilaisuuden, käyn nyt kuukauden ilmatteeks salilla. Toivon mukaan, kun kuukausi on loppu, mulla on sen verran rahaa että pystyn jatkamaan salin käyntiä.

 

Lenkilläkin pitäis käydä säännöllisesti. Jos kolme kertaa viikossa kävis salilla, ja kaksi päivää viikossa kävis kävelyllä/lenkillä. Kaksi päivää olisi silloin vapaapäiviä. Se olisi suunnitelma, mistä yritän pitää kiinni.

 

Ongelma on vaan että maanantaisin ja torstaisin mulla on iltaluennot, niin en ehdi silloin käydä missään. Jollei tietenkin käy luennon jälkeen vasta salilla. Tärkein olis että todella aloittaisin käydä säännöllisesti liikunnassa.

 

Tänään kun menen salille, niin saan tietää milloin se on auki. Nettisivuilla on aukioloajat, mutta ne ovat jäsenille. Ei lue miten ovet ovat auki ei-jäsenille, jotka ovat saaneet kokeilukuukauden. Että pääseekö silloinkin jäsen-aikoihin, tai pääseekö vaan silloin kun on henkilökunta paikalla.

 

Lenkille onneksi pääsee ihan milloin tahansa, ja se on ilmaista.