Eilinen olis muuten mennyt syömisen kannalta hyvin, mutta kävin sitt illalla ulkona juomassa. 5 kaljaa tuli juotua, nestemmäisiä kaloreita :/ Ja sitt kun oon juonut, mulle tulee nälkä. Eli kun tulin kotiin laitoin ruokaa - jota kyllä oksensin, mutta silti...

Ahdistaa olla näin lihava, haluan laihtua nopeasti! Mutta kun en pysty pysymään erossa ruoasta..  Syön aivan liikaa, ja syön epätervellisesti. Tämä vaikka osaan syödä tervellisestikin. Tiedän mitä voisin syödä, mutta valitsen aina sen pizzan tai ranskaliset tai muut rasvapommit. Pastaa juustolla oon syönyt aivan liikaa, ja se vasta epätervellistä on.

Keitin taas pussillinen soijapapuja ja laitoin annospakkauksiin pakastimeen. Tai siis yhdestä purkista tulee kyl kolma annosta, en mä jaksa koko annos syödä vaikka ravitsemusterapeutin listan mukaan mun pitäis. Maustan niitä soijapapuja kermaviilillä, johon oon sekottanut jotain, tällä kertaa tacokastiketta. Yritän nyt syödä näitä papuja pastan sijan. Papuista tulee proteiinia, mitä tarvitsen. Vähän ahdistaa se kermaviili, mutta käytän vaan pari rkl ja kevytkermaviiliä, niin ei se niin pahaa pitäis olla. Ja pavut maistuu niin paljon paremmalta niin.

Eniten oon painannut 78 kiloa, uskomatonta. Se oli joskus 2001-2002. Silloin päätin että ei ylempää, ja laihduin puoles vuodessa kymmenen kiloa. sen jälkeen painoni on pomppinut ylös ja alas 62 ja 75 välissä. Nyt se on just alle 70, miten saan ne kymmenet kilot pois? Miten taas puoles vuodessa laihdun kymmenen kiloa? Mieluiten nopeammin haluan laihtua...

Kesäkin on tulossa kovaa vauhtia. Mikä on syömisen kannalta sekä hyvä että huono. Hyvät puolet ovat että vihannekset ovat halpoja, eikä edes tee mieli lämmössä syödä lämmintä ruokaa, niin syön paljon salaattia. Huono puoli on mun iso heikkous: JÄÄTELÖ. Sitä syön kesällä niin helposti, on niin vaikeeta sanoa ei itselleen... Kun kaupassa käyn, niin helposti ostoskärryyn tulee mukaan tuutti joka syön matkalla kotiin.. Syyttää sitä että ulkona on niin lämmin, kaunis sää ja jäätelö kuuluu kesään...