En ollut lihonnutkaan. En ollut laihtunutkaan, mutta se nyt on manhdotonta niin paljon kun mä oon ahminnut. Nyt on pakko ryhdistäityä!

Paino taas on epäluotettava, kun kuukautiset ovat tulossa. Silloin turpoan aina, ja painan enemmän. Ehkä se on kuukautisten tulon takia mitä olen ahminnut niin... Silloin yleensä tekee mieli makeita.

Mä en tajuu miks mun kuukautiset nykyään tulee niin usein. nytkin on vasta 2,5vkoa sitten kun viime kuukautiset loppuivat, 3,5vko sitten kun alkoivat. Ärsyttää!!

Ystävä tulee käymään tänään. Tehdään yhdessä lounassalatin. Se on ainakin tervellistä.

Näin unta syömisestä ja ahminnasta. Leivosin unissani ja söin ja söin ja söin. Pitäis leipoa oikeestikin kun pitäis juhlii mun valmistumista 12.7. Pitäis leipoa vähän valmiiks ja laittaa pakastimeen.

Tekis myös mieli leipoa sellainen rahkapiiras mistä näin unta. Sanon itselleni että mun pitäis sen tehdä, koska en oo tehnyt sitä ennen ja mun pitäis tehdä sitä niin että tiedän että osaan sitt juhliin. Mutta mutta kun mä söisin sen ihan yksin :o ja mua tuntien niin varmasti yhdessä illassa menis koko piirakka. Sitt olis pakko alkaa oksentaa taas ja mä en halua sitä. Äh. Hankalaa.