En uskaltanut käydä vaa'alla tänä aamuna. Olen ollut äidin luona kylässä, ja sielä on tullut syötyä niin paljon herkkuja. Äiti leipoi kaksi kertaa sen aikana kun olin sielä, ja osti karkkia ja vanukasta. ja grillattiin marshmallowseja.. Kiloja on varmasti tullut lisää ainakin pari, en halua tietää.. en ainakaan ihan vielä. Syön nyt kunnolla muutama päivä, sitt ehkä keskiviikkona uskallan vaa'alle mennä.

Liikkuminenkin on ollut tosi vähäistä. Sain äidiltä askelmittarin, en oo kävellyt kun noin 1000 askelta päivässä. Paitsi eilen, kun tulin kotiin, silloin niitä askeleita tuli jotain 6000 ainakin (unohdin tarkistaa illalla). 10000 pitäis päivässä ainakin kävellä. Pitkästi on jäänyt siitä tavoitteesta. Tänäänkin ystävä pyysi mua lenkille, mutta oli pakko sanoa ei kun olin jo ehtinyt luvata toiselle ystävälle että hänen kanssa meen leffaan. Niin liikunnan sijan tulee istuntaa ja pop cornia (koska äläkä edes kuvitelko että mä olisin niin vahva että pystyisin leffaan menemään ilman jotain hyvää, ja pop cornit on silloin parempi vaihtoehto kun karkit). Huomenna on sitten niin kiireinen päivä etten varmasti ehdi mitään liikuntaa harrastaa. Keskiviikkona sitt toivottavasti paceen ehdin mennä.