Ylöspäin se paino taas on pomppinut. iski kova ahminen viime viikolla, söin karkkia jotain kilon kahdessa päivässä! ja siitä sitt paino nousi sen saman kilon...

Kävin eilen ensimmäisessä (kolmesta) bulimialuennossa. Ravitsemusterapeutti sinne mua ilmoitti mukaan, vaikka ei mulla bulimia oo. Sali oli täynnä laihoja ihmisiä ja sitten ylipainoinen minä :/ Hävetti niin paljon! Tiedän että syömisongelma ei katso kokoa, mutta ei mulla syömisongelma ookaan.

Ainut ongelmani on ylipaino ja se että ahmin aina joskus. Mutta ei se syömishäiriö teettää, ihan normaalia se on nykyään. Oksennan, joo, mutta ei niin paljon. Ja nyt oon sitä päättänyt lopettaa. Ainut häiritsevä "ongelma" mulla on pakkomiele syömiseen, ajattelen ruokaa ja syömistä lähes koko ajan. Mutta ei pelkkä häiritsevä ajatusmaailma syömishäiriötä tee.

Ostin eilen luontaistuotekaupasta 14pv:än laihtutuskuuri, joku neste mitä pitää jouoda aamusin. En yleensä paljon usko tuollaisiin, mutta oli niin epätoivoinen olo sen luennon jälkeen. Kävelin sieltä kotiin, vaikka yleensä ottaisin ratikan. Oli se tunnin kävely, niin vähän kaloreita sai kulutettu. Olen päättänyt aloittaa kävellä enemään eikä aina mennä ratikalla, bussilla tai metrolla. Enemmän aikaa siihen kävelyyn menee, mutta ei mulla yleensä mikään kiire ole.

Valitettavasti en pääse Motivuksessa käymään tammikuussa :( Ei ole rahaa täyttämään mun morttia. Toivottavasti helmikuussa jää sen verran rahaa että voin sen kymmenen kertaa kortille lisätä.