Vaikka olenkin matkoilla, niin syöminen ei ole riistäytynyt käsistä ihan niin paljon kun pelkäsin. Olen pystynyt syömään ihan tervellisesti, paitsi maanantaina kun menin pizzalle... Muuten olen syönyt paljon vihanneksia, ja aamulla täysjyväleipää linssisekoituksella.

Se linssisekoitus on neuvo mitä mä annoin mun ystävälle (kenen luona yötä oon) ja jota mä sain tuttavalta vähän aikaa sitten. Keittää linssejä - vihreät kuulema parhaat, mutta mulla on ollut punaisia, nekin ovat hyviä - ja sitten mausteita maun mukaan. Niitä sitten purkkiin ja syö leivän päällä juuston sijan. Tosi hyvää mun mielestä! Ja niitä voi pakastaakin, niin voi tehdä ison satsin kerralla ja vaan ottaa esin pakasteesta lisää sitt kun tarvitsee. Hyvä asia mulle joka ei paljon keittiössä viihdy.

Eilen kävin jumpassa täällä Turussa. Kävin ensimmättä kertaa Pace 3x10:ssä. En paljon tykänyt, se perinteinen Pace 30 on kyllä mulle sopivampi. Luki että tämä 3x10 sopii hyvin alottajille, ja ehkäpä niin, mutta mun mielestä kymmenen minuttia putkeen oli liian pitkää ja sitt vauhti oli liian hidas. Jos käyn Pqacessa, niin haluan vautia, jos haluan treenata enemmän lihaksia käyn Body Pumpissa. Mutta tulipa testattu jotain uutta, se oli ihan hauskaa itsessään.

Yleensä kun aloittaa syödä tervellisempi ja liikkua enemmän niin paino menee alas. Ensin enemmän, sitten vähemmän. En tiedä, näkiskö jo mussa joku eron... Viimeks kun kävin vaa'alla niin painoin 75,6 kiloa. Ystävälläni ei ole vakaa, niin täällä en pysty tarkistamaan painoani. Kai se on ihan hyvä juttu, niin näkee ehkä parempi että onko todella muuttanut parempaan, tai kuvittelenko vaan. Silti, odotan vaa'alle päässyä. Vaikka en nyt vielä ihmieitä toivo. Mutta jos edes puolta kiloa oikeeseen suuntaan, olisko se liikaa pyydetty?