Eilen tuli sittenkin syöty aivan liikaa. Olin heikko, tuloi päähänpisto ja lähdin kauppaan ja ostin kaikki ne herkut mitä en olisi saanut ostaa. Ja söin, söin niin että olin ihan ähky.

Tänään on vielä vähän syömistä jäljellä, kai mä neen tuun syömään. Mutta sitten alkaa tiukka linja!!! Pakko alkaa. Uusi viikko, uusi mahdollisuus.

En mä syö kaikkea mitä ostin. Ostin mm pullopitkon, söin siitä vähän eilen - se ei ollut edes hyvä! Laitan loput pakastimeen. Niin on jotain tarjottavaa jos tulee vieraita. Jätskiäkin ostin, mutta se ei edes ollut hyvää, sekään. Niin nyt mulla on jätskiä pakastimessa, mutta ei mikään halu syödä sitä. Mutta en voi ostaa uuttakaan, niin kauan kun on vanhaa jäljellä. Eli se on hyvä juttu.

Tänään ruoaks on perunamuussi, kirjolohta ja minisalaatti.

Aamupalaksi join kahvia maidolla (rasvaton) ja B-vitamiini porejuoma. Söin niin paljon eilen illalla, ettei taas ollut aamulla nälkä. Ei ollut nälkä illallakaan, mutta iski ahmimishalu.

Jäljellä herkuista, mitä mä syön tänään, on muutama pala lakritsia ja sitten maissilastuja - dippiä niille en ostanut, onneksi.

Tunnen ihan miten läski olen. Ahdistaa.