Ei ollut niin paha kun mitä pelkäsin. Vähän alaspäin, vaikka mulla on ollut vaikeuksia pysyä erossa herkuista. Piti alkaa niin rankasti seurata ohjelmaa tällä viikolla, mutta itsekuri ei riittänyt. Maanantaina leffassa söin karkkeja, ja eilen olin isoäidin kanssa kahvilassa ja söin juustokakkua. Sekä loput karkeista mitä oli jäänyt maanantaista. Hyvä juttu on että maanantaina tuli sittenkin liikuttu, päivällä kävin ystävän kanssa 9km pyöräilylenkillä.

Tänään ainakin aamu on mennyt hyvin. Söin leivän kevytmargariinilla, juustolla ja kurkulla ja join lasin appelsiini tuoremehua. Nyt juon mukillisen kahvia. Ohjelman mukaan mun pitäis syödä kaksi leipää ja vielä jotain maitotuotetta, mutta mulla on jo niin täys olo! Söin ylimääräisen leivän eilen illalla, ja kai se vielä vaikuttaa, kun ei ollut nälkä kun nousin. Yleensä aamulla mulla on tosi nälkä. Toivottavasti loputkin päivästä menee hyvin.